luni, 27 ianuarie 2014

Scoli inchise!? Musca gerul din oameni!?

Buna dimineata elevi supravietuitori!

Astazi, din cate ati observat, scolile sunt inchise. Din cate am inteles, le-au inchis din cauza gerului care "musca din oameni". Am iesit din casa si noroc ca m-am ferit! Era sa muste si din mine. Conform primelor patru rezultate de pe google, vreme din Radauti se plaseaza undeva intre -8 si -13 grade, vreme care spun eu ca este una normala pentru luna Ianuarie. Sunt tare curios ce o sa se intample la -20, avand in vedere ca in data de 03.02.2012, in jurul diminetii s-au inregistrat -31 de grade, cel mai frig din Romania. Din cate imi aduc aminte, atunci am mers la scoala linistiti, intr-o zi geroasa de Vineri. Atunci trebuia sa le inchida!



In alta ordine de idei, poate spuneti ca sunt nebun. "Asta-i nebun? S-a inchis scoala! Stam acasa!". Poate sunt eu nebun dar ganditi-va ca o sa fie o zi de sambata, cand o sa vrem sa mergem la partie sau o sa vrem sa dormim mai mult si astia o sa ne cheme sa recuperam.

Sunt curios de ce nu se inchid scolile si la 0 grade, ca doar si atunci ingheata. Inteleg ca s-au inchis in zonele cu asa zis "cod rosu", din cauza zapezii.

AICI gasiti si un mic sondaj despre inchiderea scolilor in Radauti. Sunt tare curios ce raspundeti!

SA VA FERITI DE GER CA MUSCA!

Niciun comentariu: