luni, 25 martie 2013

Tara frumoasa...ne batem joc de tine!

Avem o tara atat de minunata...dar ne batem joc de ea...
De ce ne batem joc?
1.Cred ca de multe ori, am observat cu totii macar o mica ilegalitate in tara noastra minunata.
2.Cel putin o data in viata, am observat cum oamenii exploateaza oameni.
3.Suntem mintiti zi de zi si stim asta dar nu facem nimic!
4.Avem ocazia sa ne dezvoltam agricultura dar nu o facem pentru ca nu ne ajuta nimeni... Bine ca vin strainii si ne exploateaza pamantul...
5.Suntem condusi de spaga si de nedreptate! In tara asta nu faci nimic daca nu "umblii" la buzunare... Si stim cu totii ca am "umblat" cel putin o data in buzunare pentru a scapa de o amenda sau pentru a obtine permisul auto, sau pentru a prinde un loc in fata, etc.
6."Cultivam" in fiecare an ingineri, medici, tehnicieni de valoare care pleaca din tara deoarece nu sunt apreciati.
7.Dam cu piciorul celor care vor sa inceapa un proiect maret in tara!
8.Nu schimbam nimic pentru ca ne-am obisnuit asa si chiar daca ne este greu spunem ca vor veni intr-o zi alte vremuri...
9.Lucram mult pe bani putini...
10.Renuntam la familie pentru a pleca la munca in locuri mai bune.
Cine isi bate joc mai exact?
Nu vreau sa intelegi gresit cititorule! NU ma refer la tine la anumite puncte! Chiar daca am vorbit la persoana I, vreau sa spun ca cei care ne conduc ISI BAT JOC DE NOI! Stiu ca stiai deja asta...stiu ca nu spun ceva nou...si stiu ca nu o sa bage prea multi in seama postarea mea pentru ca e NEINTERESANTA pentru multi deoarece nu le pasa...
Cum putem remedia?
Putem remedia aceasta situatie lucrand in echipa si incercand sa ii facem pe "OAMENII CARE NE CONDUC" sa nu se gandeasca doar la ei.
Un cuvant la final...
La sfarsitul postarii am o rugaminte... Daca totusi iti pasa de tara asta, distribuie postarea asta si la altii...poate ajunge si pe monitorul unui parlamentar si poate se indura sa o citeasca... Poate aceasta postare scrisa fara prea mult profesionalism il va face sa se gandeasca putin la comunitatea condusa de el...

Niciun comentariu: