miercuri, 30 ianuarie 2013

Calea sigura pentru obtinerea permisului de conducere!

De o saptamana am inceput si eu scoala de soferi... In primul rand, pentru a incepe mult asteptatele "ore de condus" trebuie sa am anumite cunostinte despre "Legislatia Rutiera". Prima problema care apare este materialul de pe care voi invata, mai exact cartea de legislatie. Pe langa banii necesari pentru scoala de soferi si pentru actele necesare, am nevoie si de materialul de studiu(cartea). Ca om de rand nu pot sa achizitionez o carte prea curand din cauza cheltuielilor. Ce fac eu atunci? Ia ghiciti! Ma apuc sa intreb in stanga, in dreapta despre o metoda mai usoara si mai ieftina de a invata. Din vorba in vorba aflu raspunsul mult asteptat si cautat! Raspunsul este e-DRPCIV. Mai exact, chestionarele oferite de acest site. Sa nu uit de "MEDIUL DE INVATARE"! Mediul de invatare, mai exact este un set de 1000 de intrebari. Acest set cuprinde intrebari din toate capitolele de legislatie, amestecate. Ce este placut la acest chestionar va intrebati nu? Pai, sa va explic! Incepi intrebarile... Daca gresesti intrebarea, nu poti trece la urmatoarea pana nu dai raspunsul corect. Raspunzand de mai multe ori la acea intrebare reusesti sa o memorezi cel putin vizual. Dar nu se termina aici! Intrebarea pe care ai gresit-o cel putin odata, se muta la sfarsitul chestionarului si fara sa vrei te intalnesti din nou cu ea, fiind sigur ca vei stii raspunsul.
Site-ul e-DRPCIV ofera cea mai usoara si cea mai ieftina cale de invatare a noului cod rutier, actualizat la zi. Aici, poti simula examenele scrise(sala) in acelasi mod prezent la examenul in sine, examenul pe calculator. Pe acest site veti gasi chestionare auto pentru toate categoriile, intrebari si raspunsuri explicate, mediul de invatare si multe alte lucruri utile. De cateva zile practic aceste cursuri si sunt foarte multumit de ele deoarece am inceput sa retin foarte usor! Daca vrei sa inveti legislatia auto intr-un mod rapid si simplu si daca intr-adevar vrei sa inveti, chestionarele e-DRPCIV te vor ajuta 100%.

2 comentarii:

Denise spunea...

e mediul de invatare :) nu modul

Robert Halus spunea...

Salut Denise! Multumesc pentru observatie! Am rectificat greseala! :)