duminică, 26 februarie 2012

CARDURI ELECTRONICE

Cardurile electronice...O nou moda in scolile tarii noastre dragi...ROMANIA (in caz ca nu stiati care e). Cu ceva timp in urma, apare un profesor in liceul meu si zice: "Maine sa veniti imbracati in uniforma pentru ca veti face poza pentru carduri!". Elevii raspund: "Ce carduri dom' profesor? De credit, de pensii, de metrou?". Profesorul, enervat, nu tampitilor! Adica elevii mei dragi am vrut sa spun...Carduri electronice! Stiti la ce folosesc acestea?". Elevii: "Da dom' profesor! sa intram la metrou!". Profesorul: "Nu tampi...elevii mei dragi! Aceste carduri le veti folosi pentru accesul in penit...liceu am vrut sa zic." In fine, sa lasam gluma. A doua zi am venit la scoala "Suit up", adica imbracati in uniforma si am facut poza. Dupa o luna si 3 zile exact, vin cardurile! Pam, pam, pam... Niste carduri foarte ciudate, care au pe ele CNP-urile, numele si inca niste date de-ale noastre! O PORCARIE!!! Totul bine si frumos! Dupa exact 2 saptamani, vine elevul de serviciu si face un comunicat: "De maine, 23 Februarie 2012 accesul in curtea scolii se va face cu aceste carduri electronice. Cine nu le are, nu are acces in liceu."
Foarte ciudat! Ce i-a apucat deodata? Avem voie sa iesim si sa intram in liceu doar de 3 ori in timpul programului plus intrarea de dimineata si iesirea de la sfarsitul programului. Si, partea cea mai proasta... Intrarea si iesirea sunt una langa alta, cu un spatiu in care intra doar o persoana. Adica, o persoana pe intrarea si una pe iesire. O evacuare completa a incintei scolii dureaza in jur de 20-30 de minute. Imi pare rau de aceia care sunt la capatul randului!!! Vineri, am stat 6 minute sa ies din curte, avand in vedere ca erau numia 17 persoane in fata mea! WTF!!!! Se mai intampla ca aparatul sa nu citeasca acel card! FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!
Ce parere aveti despre aceste carduri? Vreti sa se introduca si in scoala/liceul vostru?

Niciun comentariu: