luni, 27 februarie 2012

Concert "Balul Indragostitilor" CNEH

O seara minunata cu un public si mai minunat!
Asta am spus noi dupa ce am terminat libera exprimare, mai exact concertul. Vineri, 24 Februarie 2012, la Casa Municipala de Cultura Radauti s-a desfasurat "Balul indragostitilor" organizat de CNEH. Trupa noastra, mai exact sub numele "MariusCozmeiandFriends" a sustinut un concert de incheiere care a ridicat publicul in picioare si la propriu si la figurat. Totul a inceput cu sunetul unei sirene care anunta "pericolul" ce va urma. Sunt sigur ca, macar cateva persoane tot s-au intrebat ce se intampla. Trupa formata din cei doi Robert(tobe si bass) Marius(chitara si voce), Luci(chitara solo) si Diana(clape) (in poza de prezentare, de la stanga la dreapta), a incantat publicul cu urmatoarele piese: "MUSE - Starlight"
"Snow Patrol - Open your eyes"
"PUBLIKA - Unde esti"
Green Day - 21 Guns
Si...surpriza serii
Dupa auzite, concertul a ramas in "mintea" si in "sufletul" publicului. Au fost foarte incantati de noi, desi va asigur ca noi am fost mult mai incantati de ei sau de voi (asta e pentru participantii la concert). Sa nu uit sa il felicit pe Marius pentru talentul sau de a tine publicul "in priza". Merita felicitarile tuturor, sunt sigur! Mai sus, am afisat piesele prezentate de noi. Daca vreti sa vedeti concertul dati click pe numele melodiilor. Am pus pe ele cate un link de YouTube.
P.S.: Daca vreti sa aflati surpriza serii (sa nu credeti ca am uitat), dati click pe ultimul link, adica pe numele melodiei de la Green Day, priviti videoclipul si descoperiti voi surpriza. Sfatul meu, nu trisati! Uitati-va la tot videoclipul.

Niciun comentariu: