miercuri, 4 septembrie 2013

VivaSMS - Esti Platit Sa Stai Acasa!

Salutare draga supravietuitorule!

Astazi vreau sa iti prezint metoda VivaSMS, prin care iti pot garanta 100% un castig sigur. Tot ce trebuie sa faci este sa-ti faci un cont si sa alegi cate SMS-uri vrei sa primesti in fiecare zi. SMS-urile fac referire la oferte din zona ta. SMS-urile le poti ignora, dar nu recomand nimenui pentru ca s-ar putea sa fie chiar interesante sau atractive. Pasii care trebuie urmati sunt:


  1. Te inscrii AICI
  2. Alegi domeniile, marcile care te intereseaza pentru a primi doar SMS-uri pe gustul tau (iti recomand sa alegi tot pentru mai multe SMS-uri)
  3. Alegi numarul de SMS-uri pe care vrei sa-l primesti intr-o zi
  4. Incepi sa it promovezi link-ul magic pe care il gasest in pagina principala la tab-ul "Invita-ti prietenii"(cu cat mai multi prieteni, cu atat mai multi bani castigati)
  5. Incepi sa castigi BANI!
Beneficiile sunt urmatoarele:

  1. Pentru fiecare SMS primit de tine castigi cate 3 centi
  2. Pentru fiecare prieten adus in VivaSMS castigi cate 10 centi
  3. Castigi cate 1 cent pentru fiecare mesaj primit de prietenii tai, pana la nivelul 5
  4. Poti sa iti reincarci cartela PrePay in orice retea
  5. Poti sa extragi banii pe card si ii poti folosi cum doresti tu
Gandeste-te numai: Daca tu ai 3 prieteni care primesc de exemplu cate 3 mesaje pe zi, acei prieteni au inca trei care primesc acelasi numar de mesaje si tot asa pana la nivelul 5, tu castigi o suma frumoasa!

NIVELUL 1: 3P*3MF= 9 centi
NIVELUL 2: 3P*3P*3MF= 27 centi
NIVELUL 3: 3*3*3*3MF= 81 centi
NIVELUL 4: 3*3*3*3*3MF= 243 centi (2 euro 43)
NIVELUL 5: 3*3*3*3*3*3MF= 729 centi (7 euro 29 )

*3P=3 prieteni; 3MF=3 Mesaje Fiecare

Gandeste-te! Tu daca aduci 3 prieteni in program si ei mai aduc tot cate 3 prieteni, castigi 7 euro 29 pe zi!

VESTEA BUNA!!! NU EXISTA UN NUMAR LIMITAT DE PRIETENI!!! POTI SA ADUCI ORICATI VREI!!! GANDESTE-TE DACA AI AVEA CATE (4,5,6,...10,...n) PRIETENI INVITATI CARE AR ADUCE LA FEL DE MULTI!!!

Daca inca nu te-am convins poti urmari videoclipul urmator:


 Daca tot nu te-am convins iti arat cateva dovezi de plata! 




Daca am reusit sa te conving, si sigur am reusit pentru ca ai DOAR DE CASTIGAT, fa-ti cont AICI!!!




2 comentarii:

Ionut Alin spunea...

Salut,

Iti urmaresc atent post-urile de pe blog. Imi place cum scrii. Asta m-a determinat s-mi deschid si eu un Blog. Vreau sa intru si eu in comnunitatea voastra si o sa-mi postez zilnic opiniile. Am inceput deja. Acesta este Blog-ul meu: http://opinieseparata.blogspot.com
Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: rainbowmediabucharest@yahoo.com
Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

Cu stima,
Ionut Alin.

Robert Halus spunea...

Salutare Ionut Alin! Imi cer scuze ca raspund asa greu dar am fost extremd e ocupat. Ti-am trimis un e-mail la adresa postata. Astept cu nerabdare un raspuns! Sa ai o seara frumoasa sau mai bine spus, "Noapte buna!"