miercuri, 22 aprilie 2015

Medicamentul revolutionar! Dialog intre client si farmacist...!

Salutare! Dupa lungi cautari, m-a gasit si pe mine gripa. Bucuros ca trebuie sa investesc ultimii bani pe pastile, merg la farmacie si cer ceva pentru raceala, dureri in gat, tuse, etc.

E: Buna ziua!
F: Buna ziua! Cu ce va putem ajuta?
E: Vreau ceva pentru simptome de raceala...
F: Ce simptome aveti?
E: Pai durere in gat, tusa seaca, imi curge nasul, am putina febra... Ce-mi recomandati?
F:(foarte linistita) Da, inteleg simptomele. Va pot recomanda 3MUI.
E:(intrigat si enervat) Ce-ati spus domnisoara? Cum va permiteti sa vorbiti asa? Ce fel de gluma e asta?
F: Nu domnule, nu imi bat joc de dumneavoastra. Va recomand 3MUI! Luati una la doua ore si va trece raceala.
E: Domnisoara! Sunteti chiar impertinenta sa vorbiti asa cu cei care intra in farmacie. Voi face plangere la OPC...
F: Domnule, 3MUI este un medicament pentru astfel de simptome!

F: Se administreaza pe cale orala.
E: Serios?... Si cat m-ar costa 3MUI?
F: Doar 24RON.
E: Si cum se iau?

F: Cate una la 2 ore...
E: Inteleg domnisoara... Dau 24 de lei si iau 3MUI, una la 2 ore...


F: Da domnule!
E: Domnisoara, m-am lamurit... Decat sa iau 3MUI, una la 2 ore, mai bine iau Paracetamol sau Nurofen. Ies mai ieftin, imi trece raceala si macar stiu ca nu am luat 3MUI pentru raceala.
F: Cum dorinti. O cutie de paracetamol va costa 4RON.
E: Dati-mi o cutie va rog.
F: 4 lei va rog!
E: Uitati aici banii. Va urez o zi buna si sper sa nu fiti racita niciodata!
F: Foarte buna gluma.... La revedere!

Da... si asta e intamplarea mea de la farmacie. Era sa iau 3MUI pentru ca sunt racit...

Oare cum ar suna sloganul acestor medicamente?

Iei 3MUI si scapi de gripa! Administrare orala.
Te doare gatul? Ia 3MUI si-ti trece!
Raceala te urmareste peste tot! De ce nu o alungi luand 3MUI? 
3MUI! Una la doua ore si scapi de gripa!

Astept din partea voastra mai multe sloganuri sau idei de recomandare a medicamentului catre un prieten/prietena. Astept raspunsurile voastre in sectiunea de comentarii. O zi buna!

Niciun comentariu: