miercuri, 27 iunie 2012

Bani pe net! M-am saturat sa sper!

M-am saturat de atatea cautari... BANI PE NET e o porcarie dupa parerea mea... Stau de 3 zile si caut intr-una o modalitate de a face si eu un ban cinstit stand degeaba dar nu merge!!! Ce rezulta din asta? Banii trebuie sa ii faci sa vina la tine prin munca, nu prin privitul monitorului dimineata cu cafeaua in mana. Si... apropo! Daca vrei sa ai cafeaua aia in mana lasa PTC-Paid to click si apuca-te de PTW-Paid to work! Te asigur eu ca functioneaza mult mai bine! M-am lamurit complet cu PTC-urile astea...Sunt cea mai mare porcarie... Stai 2 luni non-stop in fata PC-ului, reusesti sa strangi acolo 2$ si esti fericit. Acuma vine bomba...Ori site-ul nu te plateste, ori iti spune ca iti poti retrage banii in momentul in care strangi 10$-15$-20&... Gandeste-te...2luni=>2$...12luni=>12$... Ce parere ai? Suna bine nu? Daca facem un calcul, in 12 luni muncite ca vanzator in piata de exemplu, scoti de 20 de ori mai multi bani... In concluzie, PTW nu PTC!!!! Daca esti de acord sau daca nu esti de acord cu ce am zis lasa-mi si tu un comentariu in care sa povestesti experientele tale despre PTC si bani pe net! Daca nu ai asemenea experiente, spune-mi daca gresesc in ceea ce spun. Multumesc!

Niciun comentariu: