marți, 12 aprilie 2011

Secolul 21, secolul Mass-urilor si al retelelor de socializare...

Spuneam in titlu...secolul 21, secolul Massurilor si al retelelor de socializare... Poate va veti mira ca nu am spus secolul 21-Secolul vitezei. E si asta...dar secolul vitezei s enumea prin 2004, cand au inceput sa apara retelele de socializare. Am specificat anul 2004 deoarece atunci a aparut facebook-ul, retea care s-a dezvoltat foarte repede. Cu aceasta specificare ma voi "lega" in primul rand de Facebook. Facebook-ul este o retea de socializare cunoscuta intoata lumea, care are in componenta sa nu mai putin de 575 de milioane de utilizatori, 3 miliarde de imagini incarcate in fiecare luna si aproximativ 200 de milioane de utilizatori care folosesc aplicatiile Facebook pentru telefonul mobil.



Cum am citit si intr-o revista... Inconjurati de Facebook! A fi sau nu utilizator de Facebook? Nici nu se pune problema deoarece reteaua cunoaste pe toata lume, fi ca va place sau nu va place , sunteti parte din ea.

In aceeasi revista am citit un lucru ALARMANT Scanarea listei de adrese de e-mail.
Facebook stie foarte multe despre propriii utilizatori, deoarece acestea dezvaluie serviciului informatii personale. Este foarte grav acest lucru... Ganditi-va... Voi va dati date personale care in cateva zile, ore, minute pot ajunge pana in celalalt capat de lume si a doua zi sa va treziti cu cine stie ce tampit ca va sparge adresele de e-mail, paypal sau alte conturi care le aveti.
Nu vreau sa ma lungesc prea mult cu subiectul asta, asa ca va pun o intrebare...

Nu s-ar putea ca Facebook sa fie o retea sociala buna chiar si fara a colecta atatea informatii personale?

As dori sa raspundeti la aceasta intrebare intr-un comentariu si sa va ganditi la ce am spus mai sus.



Voi trece la urmatorul subiect!

MASS-urile cele de toate zilele


Voi incepe cu o clasificare a mass-urilor si o mica explicatie a fiecarei ramuri...

1. Mass-uri de dragoste = fa-i pe fraieri sa iti spuna ce simt deoarece tu esti si mai fraier si nu esti instare sa ii spui asta in fata.
2. Mass-uri de amenintare= prin mass-urile astea ma refer la cele de genul Daca nu trimiti: Iti moare familia, iti va aparea moartea la usa, ai ghiniom enspe mii de ani...etc. Prin aceste mass-uri se poate demonstra incultura personajelor care le trimit... "Trimit mai departe ca o s aimi moara tantaru' care-l tin in lesa"...SA FIM SERIOSI!!!
3. Mass-urile de ajutor social= Poate gresesc dar nu pot sa cred ca de exemplu daca trimit mai departe ceva care suna cam "Trimite si tu mai departe pentru ca yahoo imi ofera x centi pe mass..."...din nou spun SA FIM SERIOSI!!! In primul rand yahoo nu are de unde sti cate mass-uri se trimit, si in al doilea rand daca fac o socoteala la cate mass-uri se trimit pe zi cu acelasi text, persoana respectiva ar trebui sa primeasca in jur de cateva mii de euro pe zi.
4.Mass-urile cu tema religioasa= Astea mi se par chiar o absurditate "Trimite mai departe daca il iubesti pe Dumnezeu"... repet...ESTE O ABSURDITATE! Si eu cred in Dumnezeu dar nu trimit mass-uri ca sa demonstrez asta... A-l iubi pe Dumnezeu inseamna a merge la biserica, a nu pacatuii, etc.
5.Restul mass-urilor

Dupa aceasta mica prezentare vreau sa va spun ca am cam 1000 de ani de ghinion, ar trebui sa imi apara timp de vreo 60 de ani oameni morti pe la geam, am murit de enspe mii de ori, etc.

Mai este o categorie de mass-uri cu care sunt de acord... Mass-urile in care faci o reclama la un site, o campanie, un blog, etc., cu conditia s anu fie exagerate...Adica nu stai si disperi omul de 10 ori pe zi sa iti intre pe site. O data pe zi ajunge!

Prin aceasta postare vreau s ava spun ca mass-urile nu va ajuta cu nimic in viitor si sper sa va ajute post-ul asta sa va dati seama! Va urez succes si va rog din nou sa comentati aceasta postare! MULTUMESC!



eMAG.ro

Niciun comentariu: